תרגיל #7- קלט פלט
עבודה בזוגות עם עדו: איזה כיף! מלא זמן רציתי לעבוד איתו
מחשבות מקדימות: למה להביא פרי וירק?
מחשבות לאחר השיעור: זכרתי למה לא אהבתי את חוג רובוטיקה בכיתה ד'.
את עניין צביעת המשבצות הכרתי עוד ממזמן, ובגלל שאני לא מתחברת במיוחד למשחקי מחשב ושות', חשבתי שזה יהיה מימוש נהדר של יכולות הmakymaky.
עדו זרם איתי על הרעיון, כי אנחנו נהדרים ביחד, ותוך פחות משעה הקמנו עמדת משחק זוגית ברמת אינטרקטיב גופית. תהליך המחשבה התחיל בלוח חיצים שבאמצעותו אפשר להתנייד על הגריד, ולצבוע את המשפצות על ידי יצירת כללים באקסל של תוכן = מילוי.
במגבלות הMaky נאלצנו ליצור כללים שמבוססים על מקש הרווח בלבד, והפיתרון היה להכפיל את המקש בשביל יצירת צבעים שונים.
בשביל להוסיף עניין, יצרנו לוח הוראות עם אופציות לציורים ליצירה שמורכבים מ5 צבעים שונים.
הפעלת המשחק על ידי 2 אנשים יצרה משחק חברתי שמבוסס על שיתוף פעולה ותקשורת בין אישית, איזה ערך מוסף!
(התיעוד הוא מהעבודה בכיתה, שכחנו לתעד בשלב ההגשה)
מחשבות מקדימות: למה להביא פרי וירק?
מחשבות לאחר השיעור: זכרתי למה לא אהבתי את חוג רובוטיקה בכיתה ד'.
כיף-כיופאק
מכיוון שיש לי זיקה חזקה מאוד, על גבול האהבה, לאופיס ומוצריו, ישר חשבתי שזאת תיהיה פלטפורמה נהדרת להשוויץ ביכולות הגרפיות הנסתרות של האקסל.את עניין צביעת המשבצות הכרתי עוד ממזמן, ובגלל שאני לא מתחברת במיוחד למשחקי מחשב ושות', חשבתי שזה יהיה מימוש נהדר של יכולות הmakymaky.
עדו זרם איתי על הרעיון, כי אנחנו נהדרים ביחד, ותוך פחות משעה הקמנו עמדת משחק זוגית ברמת אינטרקטיב גופית. תהליך המחשבה התחיל בלוח חיצים שבאמצעותו אפשר להתנייד על הגריד, ולצבוע את המשפצות על ידי יצירת כללים באקסל של תוכן = מילוי.
במגבלות הMaky נאלצנו ליצור כללים שמבוססים על מקש הרווח בלבד, והפיתרון היה להכפיל את המקש בשביל יצירת צבעים שונים.
בשביל להוסיף עניין, יצרנו לוח הוראות עם אופציות לציורים ליצירה שמורכבים מ5 צבעים שונים.
הפעלת המשחק על ידי 2 אנשים יצרה משחק חברתי שמבוסס על שיתוף פעולה ותקשורת בין אישית, איזה ערך מוסף!
(התיעוד הוא מהעבודה בכיתה, שכחנו לתעד בשלב ההגשה)
תגובות
הוסף רשומת תגובה